Page 70

10th Mar 2016, 9:08 PM
Average Rating: 5 (4 votes) Rate this comic
Page 70
<<First Latest>>

Author Notes:

Rd Ashes 10th Mar 2016, 9:17 PM edit delete
Rd Ashes
Oh daddy is going to be very interested in this discovery, for sure.
:-o

But it looks like it's time for Jhett to have his fun first.
Next update Tuesday.
We'll find out what Jhett likes to do with his captives.
Post a Comment

Comments:

lirvilas 10th Mar 2016, 9:22 PM edit delete reply
lirvilas
"slave collars"

yup, called it
Rd Ashes 13th Mar 2016, 10:30 AM edit delete reply
Rd Ashes
Yip yop.

Anyone can be put into a slave collar.
Good times.
MadJak91 13th Mar 2016, 12:40 PM edit delete reply
MadJak91
LMAO, you guys are creepy.
MadJak91 11th Mar 2016, 7:50 AM edit delete reply
MadJak91
If they have a whole Line like facility down there then they are good.
I mean they have a former Line member (or members) but getting so much stuff there is wow. Guys have to be pretty good raiders :D

That guy is not going to dance for the local dance group, right? :/
Rd Ashes 13th Mar 2016, 10:32 AM edit delete reply
Rd Ashes
Yep, I'm sure it can't be anything bad.
Just a talent show.
;-)
Stever 11th Mar 2016, 4:41 PM edit delete reply
Stever
Don't let yourselves be collared. YIPES! :O
Rd Ashes 13th Mar 2016, 10:32 AM edit delete reply
Rd Ashes
Yeah, that pretty much sums it up.

;-)
Smilocide 13th Mar 2016, 12:36 AM edit delete reply
Smilocide
Aw, snap! Big show! Probably Grease or West Side Story. It's always Grease or West Side Story.

By the by, do you post art anywhere else on the interwebs?
Rd Ashes 13th Mar 2016, 10:36 AM edit delete reply
Rd Ashes
Mah-hahahahaha yeah. As long as it's not Cats.

I don't post anywhere else except my personal site and DA.
My personal site is more of a beta site where I might post something a day ahead to see how it looks before I post it here.
Mostly I just forget about it and it's behind though.
www.dyerinsline.com
Smilocide 13th Mar 2016, 3:43 PM edit delete reply
Smilocide
I didn't know that site existed! There's some amazing stuff there. You oughta blow that site up, yo.
Rd Ashes 15th Mar 2016, 8:34 PM edit delete reply
Rd Ashes
Thanks Smilocide! :-)
And speaking of which, why did I have to find out about your awesome animation from someone else, yo?!?!

Damn, there's even a cockroach.
PM me ALL the details about that ASAP!

And start bragging about it everywhere.
Smilocide 15th Mar 2016, 10:35 PM edit delete reply
Smilocide
hahaha too funny. Madjak, I'm guessing? I'll definitely fill you in!